poniedziałek, 1 lutego 2010

31.01.2010

7 komentarzy:

  1. Trudna decyzja. Przeczytam jeszcze raz od początku i wrócę z odpowiedzią.

    (brawo za miesiąc)

    OdpowiedzUsuń
  2. trudno było się zdecydować;-)
    ale ale...wyselekcjonowałabym najlepszy rysunek z 7,9,11,16,21,25...dużo tego,albo jesteś dobry albo ja mało wybredna... K.

    OdpowiedzUsuń
  3. 11; 13; 22; 27. Wiesz jak to jest, najbardziej bawią te obrazki, które mogę sobie na tapetę wrzucić, jako takie memento:) Prowadzi 13.

    OdpowiedzUsuń
  4. wśród moich faworytów :5,11,13,15,19,20...
    Ale najbardziej przypadł mi do gustu 13.
    tak trzymaj Brat, jak narazie to pierwszy blog który regularnie czytuję...
    Igor

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za Wasze głosy. Czekam do czwartku i wtedy (po konfrontacji wszystkich Waszych typów) ogłoszę oficjalne wyniki. Przepraszam że dopiero teraz odpisuję, ale przez ostatnie godziny zajmowałem się restaurowaniem sensacyjnego znaleziska, które opublikowałem w poście pod znamiennym tytułem "Mucha Siedzi - Taśmy Prawdy".
    Pozdrawiam, P.

    OdpowiedzUsuń
  6. 11, 13 i 25 Prawdziwe, że aż boli. :)
    Julka

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Julka. Jesteś pierwszą osobą spoza moich znajomych która tu zajrzała :)
    Głosy uznaję za zindeksowane.
    Pozdrawiam, Piotrek.

    OdpowiedzUsuń