środa, 10 lutego 2010

10.02.2010

4 komentarze:

  1. jak ja lubię jak pojawia się kolor...życiowe jak i zresztą większość.
    Igor

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę Łódź w oczach pana Muchy.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Igor - Rysunki są czarno-białe, bo tak jest szybciej. No i za leniwy jestem żeby je kolorować. Czy rysunek jest życiowy - nie wiem. Życie nauczyło mnie jednak tego, żeby nie pakować tabletu i następnego dnia go rozpakowywać w celu zrobienia kolejnej ilustracji - co zajmuje trochę więcej czasu niż zainstalowanie siedzeń dla dzieci w samochodzie, albo telefon z informacją żeby tego nie robić (tak, tym razem piję do Ciebie)
    @MagicMadzik - buhahahahahaa :D Nie wiedziałem że jest coś takiego jak "Łódź w oczach". Rozwiń myśl proszę, bom ciekaw.
    @Karolina - ja też lubię, ale to nie jest mój faworyt na rysunek miesiąca - chociaż przyznaję że jest wyjątkowo udany
    Pozdrawiam, P.

    OdpowiedzUsuń