wtorek, 16 lutego 2010

16.02.2010 - Mama


Dzisiaj gościnnie rysunki mojej Mamy, która przez niewiele ponad godzinę, bawiła się tabletem. Muszę zaznaczyć że była to Jej pierwsza przygoda z Photoshopem. Rysunki te rzecz jasna będą brane pod uwagę w głosowaniu na "Rysunek Miesiąca".
Jako że jestem wyjałowiony z dobrych pomysłów (ze złych również) to powinno na dzisiaj wystarczyć. Chyba że mnie wieczorem olśni (buhahahaha) i wpadnę na coś błyskotliwego (jeszcze głośniejsze buuuhahahahaha).
Piotrek.

3 komentarze:

  1. Brawo pani Mama Piotrka! Ja w fotoshopie tylko zmniejszam fotki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się filtrami bawiliśmy to fajne rzeczy wychodziły. Ale wrzuciłem oryginały.
    A ja w fotoszopie tylko czarnego pędzla używam, więc ustalmy że remis :)
    P.

    OdpowiedzUsuń
  3. no Mama pokazałaś...to co poza laptopem również chcesz teraz tablet?
    I.

    OdpowiedzUsuń