niedziela, 31 stycznia 2010

Riverdance - Thunderstorm

6 komentarzy:

  1. Jeśli tylko będę miał pomysły na krótkie, nieprzekraczające 2 minut filmy (z jednego ujęcia), to będę je robił. No chyba że mi się nie będzie chciało, co jest całkiem możliwe... Albo nie będę miał czasu bo do pracy pójdę (co mi chyba za specjalnie nie grozi).
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piotrek jesteś głupi!!

    A jak zobaczyłam 0:45sek normalnie.......
    i jakby jeszcze tego było mało potem nastapiła około 1:00 i kolejna bariera mojej wytzymałości została zerwana. Nie wspomne że około 1:15 było juz lekką przesadą.
    ah ta nóżka ...
    ooooj dygaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki anonimowy
    tu Ula
    Ula Pociecha

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Tylko się zastanawiam dlaczego głupi? :D
    Pozdrawiam i do zobaczenia wkrótce (mam nadzieję)
    P.

    OdpowiedzUsuń
  5. to było takie zadziorne GŁUPI..... ;)

    OdpowiedzUsuń