niedziela, 7 marca 2010

06.03.2010


Znajdź dwie identyczne muchy. Powodzenia :D

7 komentarzy:

  1. Według mnie odnalezienie tych dwóch jednakowych much, jest nie do zrobienia - sam mam z tym problemy. Znam tylko dwie osoby którym mogło by się to udać (mam na myśli bieliźniaków), ale nie wiem czy się w zabawę zaangażują.
    Jeśli ktoś rozwiąże zagadkę, to mogę mu jakąś nagrodę ufundować. Na odpowiedzi czekam do środy, pod adresem spiocz@poczta.onet.pl Nagroda do uzgodnienia.
    Piotrek.

    OdpowiedzUsuń
  2. toś się chłopaku narysował! lubię, bardzo! A przy okazji dzięki za Future Islands, razem z Magdą wesoło podskakujemy przy ich muzyce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałem lodem rękę okładać po skończeniu rysunku, bo mi ścięgna nie wytrzymały :D

    OdpowiedzUsuń
  4. :D
    Jeśli znalazłaś, to prześlij mailem odpowiedź a pogadamy o nagrodzie. Gwarantuję że są tutaj rzeczywiście tylko dwie identyczne muchy. Jeśli ktokolwiek ma wątpliwości, to w czwartek mogę opublikować ten sam rysunek z zaznaczoną odpowiedzią.
    Pozdrawiam, niezmiennie życząc powodzenia.
    P.

    OdpowiedzUsuń