poniedziałek, 1 marca 2010

01.03.2010



7 komentarzy:

  1. Widzę, ze dalej muchy ale poszerzyłeś ramy czasowe:D Fajne:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacząłem rysować króla i królową, ale jak zobaczyłem ile mi to czasu zajmuje i jaki jest efekt, to się poddałem. Muchę rysuje się w około 10 sekund, co jest jej dużym plusem.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy zamiast "przynajmniej" nie powinno być "co najmniej"?
    "przynajmniej" to partykuła wyznaczająca minimalny, możliwy do zaakceptowania przez mówiącego zakres czegoś.
    "Co najmniej" także oznacza "nie mniej niż", ale w potocznym rozumieniu może być użyte dla emocjonalnego podkreślenia stanu, podczas gdy "przynajmniej" będzie miało przede wszystkim wymiar czasowo-przestrzenny. "Musisz pracować przynajmniej/ co najmniej 7 lat", ale "To było co najmniej lekkomyślne" a nie "To było przynajmniej lekkomyślne".
    Chyba, że nie rozumiem wymowy tego rysunku... "Co najmniej" potęguje znaczenie przymiotnika - czyli "co najmniej lekkomyślnie" to tyle co lekkomyślnie, głupio, nierozsądnie (wszystko to, co oznacza "więcej niż lekkomyślnie")etc. A "przynajmniej" mogłoby istnieć w połączeniu z przymiotnikiem np. "postąpiłeś źle, ale przynajmniej uczciwie" - gdzie przymiotnik "uczciwie" nie jest w żaden sposób potęgowany a "przynajmniej" uwidacznia kontrast dwóch stanów rzeczy.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie to zawiłe i skomplikowane. Nic z tego nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szanowna (Szanowny) anonimowa (anonimowy) czytelniczko (czytelniku). Poprawiłem. Nie wiem czy dzięki temu rysunek jest zabawniejszy, ale na pewno poprawniejszy :) (mam nadzieję że w tym zdaniu nie popełniłem błędu)
    Dziękuję i pozdrawiam, Piotrek.

    OdpowiedzUsuń