poniedziałek, 15 marca 2010

15.03.2010

6 komentarzy:

  1. jak będzie głosowanie na najlepszy post półrocza/roku to oddaję swój głos. uśmiałam się do łez.
    pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miesięczni zwycięzcy, wezmą udział w wyborze rysunku roku. Zachęcam zatem do głosowania miesięcznego. :)
    Dziękuję i pozdrawiam, Piotrek.

    OdpowiedzUsuń
  3. AHAHAHAHAAAAAA <---taka moja reakcja. Dialog 'Ja na chwilę wyszedłem i mówiłem tej pani że za chwilę wychodzę więc mi się to miejsce należy' brzmi jak Mikołajek :D cudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. :D
    A do tego rysunku zainspirowała mnie dzisiaj wizyta w firmie która się "Dialog" nazywa. Godzina cierpliwego czekania i słuchania tego typu tekstów. Ale rozmowa z Panią która mnie obsługiwała - prze przyjemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Piotrek. Po prostu z życia wzięte :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Marcin. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń