czwartek, 20 czerwca 2013

Jeden z (ponad) Trzydziestu, czyli Rysunek Miesiąca (675)

Szanowni!

Nadeszła chwila, którą odwlekałem tak długo, jak tylko mogłem. Ale co się odwlecze...
Przygotowywanie postów z głosowaniem na rysunek miesiąca jest nadzwyczaj upierdliwe. Samo wrzucenie miniaturek trwa chwilę, ale olinkowanie ich i spisanie listy z komiksami na które można głosować, to robota głupiego. Ctrl+C, Ctrl+V, Ctrl+C, Ctrl+V, Ctrl+C, Ctrl+V, Ctrl+C, Ctrl+V... I tak przez jakieś pół godziny. A po ostatnich doświadczeniach z głosowaniem, kiedy to aplikacja googla odmówiła współpracy, nie chce mi się jeszcze bardziej.
Głosować można przez tydzień. Lista rysunków znajduje się po prawej stronie. Zaznaczamy "ptaszka" przy numerze ulubionego rysunku, bądź rysunków (jeśli podoba Wam się więcej niż jeden). Poniżej miniaturki z cyframi i linkami do komiksów.

635 636 637 638

639 640 641 642

643 644 645 646

647 648 650 651

652 653 654 655

656 657 658 659

660 661 662 663

664 665 666 667

668 669 670 671

672 673 674



Wróćmy na chwilę do spraw bieżących.
Remont się skończył, a zmiany w życiu postępują. Co prawda nie wszystkim podobały się jednorożce, ale tym którzy są fanami rogatych koni obiecuję że powrócą. W końcu w skład jednego jednorożca wchodzą dwie muchy.
Wracam też z Bliźniakami do intensywnych prac nad Robactwem, bo trochę robotę nad serialem zaniedbaliśmy. Już wkrótce kolejne informacje na blogu.
Skoro o powrotach mowa, to przekonany zostałem do ponownego założenia konta na Facebooku. Więc jakoś tak nieśmiało, po trzech latach wracam pod własnym imieniem i nazwiskiem, naiwnie oczekując od siebie, że nie będę tam spędzał każdej wolnej chwili.

A teraz muzycznie.
Po pierwsze audycja radiowa, którą pokochałem od pierwszego przypadkowego słuchania. Program nazywa się Strzały Znikąd (czy nie taki tytuł nosił western do którego wskoczyli Tytus Romek i A'tomek w księdze o przygodach na dzikim zachodzie?). Audycja leci w Programie Trzecim Polskiego Radia, o 2 w nocy z wtorku na środę. Jeśli lubicie posłuchać utworów serwowanych przez człowieka z fantastycznym muzycznym gustem, to trafiliście pod właściwy adres. Rozumiem że nie wszyscy mogą sobie pozwolić na siedzenie po nocach. Rozwiązaniem problemu jest strona Hungry Hungry Models, gdzie audycję można ściągnąć i odsłuchać o bardziej ludzkiej porze.

Na dzisiaj proponuję Mory Kante z piosenką z mojego dzieciństwa :)


Pozdrawiam,
Piotrek.

2 komentarze:

  1. Obok "Ciemna Strona Mocy", moja ulubiona audycja w Trójce.
    I tutaj wychodzi moje słabe wykształcenie, ponieważ nie dość że przecinki stawiam w miejscach podłych, to na domiar złego nie jestem pewien czy powinienem odmieniać nazwy audycji i programu...
    Język ojczysty jest mi obcy :(
    Ale się staram.
    Pozdrawiam,
    Piotrek.

    OdpowiedzUsuń