środa, 6 kwietnia 2011

Rysunek Miesiąca - Marzec

Szanowni.

Minął kolejny miesiąc z muchami, czas więc na podsumowanie, czyli wybór "Rysunku Miesiąca". Oto pięciu nominowanych: 074, 079, 083, 085, 090. Są to rysunki z puli marcowej (od 61 do 91). Jeśli macie jakieś inne propozycje to piszcie w komentarzach pod tym postem (powiedzmy do nocy z pierwszego na drugi kwietnia), a uwzględnię Wasze propozycje w ankiecie. Głosowanie kończy się za tydzień.
Dziękuję wszystkim z Was, którzy umieszczacie moje rysunki na Facebooku. Google Analytics powiedział mi o zwiększonej aktywności z tego portalu - aż 301 odwiedzin. Wciąż nie bardzo wiem jak dobrze wlepić na bloga guzik "lubię to"... Ot, idiota komputerowy ze mnie i tyle. Swoją drogą Google Analytics to fajna zabawka. Poinformował mnie na przykład, że w tym miesiącu jeden z odwiedzających trafił na tę stronę wpisując w wyszukiwarce hasło "masturbacja na muchę"...
I jeszcze jedna sprawa. Z tego miejsca chciałbym pogratulować Paulinie Majdzie sukcesu filmu "Dwa kroki za..." na festiwalu OFAFA i zakwalifikowania się do Annecy. Życzę zwycięstwa. Cieszę się że mogłem mieć swój skromny udział w tym projekcie.
Na dzisiaj to tyle. Do zobaczenia jutro. Pozdrawiam, Piotrek.

7 komentarzy:

  1. Łohoho...jakie nowoczesności tu wprowadzasz! Ankieta proszę ja Ciebie! Jeśli znów mój ulubiony rysunek będzie miał najmniej głosów to będzie znaczyło, że jestem awangardowa:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ankieta była już w ubiegłym miesiącu :)
    Na "Rysunek Miesiąca" głosujemy w demokratycznych wyborach, jeśli więc Twój faworyt przegra, to nie do końca oznacza że jesteś awangardowa. Raczej to że jesteś w opozycji. Takim Kaczyńskim jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ode mnie głos na 090... kolejny hit. Tak się składa, że lada moment kolejny raz wyjeżdżam na trochę, a po każdym powrocie pierwsze, co robi moja prywatna domowa dzicz, to penetracja mojego plecaka w poszukiwaniu skarbów...
    P.S. Pomimo, iż ostatnio chciałem głosować na najbardziej wulgarny rysunek ever, to nie ja wpisałem "masturbacja na muchę"...:-) ja wpisuję "spiocz"... A swoją drogą google lubi czasem człowieka uświadomić... ostatnio chciałem wyłowić zdjęcie jelonka Bambi i okazuje się, że "bambi" to w pewnych kręgach bardzo popularny pseudonim artystyczny...
    pozdrawiam,
    Kuba.M

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Kuba.
    Pierwszą rzeczą którą zrobiłem po przeczytaniu Twojego komentarza było wygooglowanie "Bambi" :D Wiesz. Może ona ma taki pseudonim bo jej facet to rogacz? Albo to przez duże oczy?
    Żeby zagłosować musisz kliknąć 090 w ankiecie po prawej stronie. Uznałem że tak będzie prościej. Zamiast mnie, głosy zlicza komputer.
    Rzeczywiście uśmiałem kiedy wymyśliłem ten rysunek. Ale jak sobie pomyślę że za kilka miesięcy na świat przyjdzie mój pierwszy potomek, to już nie jest mi tak do śmiechu. W sumie dobrze że nie ruszam dupy z domu i żadne delegacje mi nie grożą.
    Pozdrawiam, Piotrek.

    OdpowiedzUsuń
  5. ŻE CO?? Ej prima aprilis z tym potomkiem, co nie? A co do opozycji, to zawsze bliżej mi było do lewej strony, więc raczej takim Millerem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymyśliłem potwornie kąśliwą odpowiedź dotyczącą Kaczyńskiego i Millera, ale uznałem że nawet jak na moje standardy jest zbyt chamska, więc dałem sobie spokój :) OK. Możesz być Millerem. Żeby dać jakąś jej namiastkę dodam, że dotyczyła rodzeństwa Twojego i obu polityków.
    No żart z tym dzieckiem. Są rzeczy do robienia których niezbędne są dwie osoby, a reprodukcja znajduje się w ich czołówce. A szczęśliwie, jakoś się nie zapowiada żeby coś w tej kwestii miało drgnąć i nagle budził bym się w łóżku obok kobiety.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. :-)))
    Duże oczy...duże smutne oczy...
    To mi przypomniało, czemu w ogóle zachciało mi się szukać po necie rysunkowych jelonków... otóż mój kolega ostatnio rozjechał sarenkę na drodze i chciałem mu zagrać na uczuciach...
    pzdr
    Kuba

    OdpowiedzUsuń