niedziela, 18 września 2011

Inne takie... - Miedzynarodowy Dzień Mówienia Jak Pirat

Szanowni!

Jako dobry pastafarianin, raz na czas jakiś serwuję Wam rysunki dotyczące Latającego Potwora Spaghetti. Nie robię tego często, więc mam nadzieję że wybaczycie mi te drobne chwile ewangelizacji. W końcu nie wchodzicie tu po to, żeby czytać o "Niewidzialnych Istotach", a o gównożenrych owadach. W tytule bloga wyraźnie widnieje jednak zwrot "i inne takie", więc co bardziej oburzonym czy rozczarowanych postami religijnymi mogę powiedzieć, że mieści się to w formule strony :) W tym roku czekają Was z mojej strony jeszcze tylko dwa rysunki (nie licząc tego) dotyczące LPS, przed czym z góry ostrzegam.
A oto co o tym pięknym święcie jakim jest Międzynarodowy Dzień Mówienia Jak Pirat pisze Makaronik:
Międzynarodowy Dzień Mówienia Jak Pirat obchodzony jest 19 września. Jest to dla pastafarian kolejna okazja do uczczenia swoich pirackich korzeni. Podobnie jak w Halloween pastafarianie poszukują dziewek i grogu; ewentualnie słodyczy. Należy pamiętać, że Międzynarodowy Dzień Mówienia Jak Pirat może być dobrym czasem na ewangelizację. Grog otwiera najbardziej zatwardziałe umysły czyniąc je podatnymi na inne punkty widzenia takie jak Pastafarianizm. Potwierdzono, że połowa nawróceń na Kościół Latającego Potwora Spaghetti zachodzi właśnie tego dnia.


Mam nadzieję ze kiedyś doczekam czasów, w których w dowodzie osobistym znajdzie się zdjęcie mojej twarzy ozdobione przepaską na oko i durszlakiem. Czego Wam i sobie życzę.
Ramen.

2 komentarze: