piątek, 11 listopada 2011

Rysunek Miesiąca - Październik - Podsumowamie

Szanowni!

Rysunkiem miesiąca został komiks #292 (8 głosów). Po 2 głosy zdobyły rysunki #277, #279, #282, #286, #287, #302. Po jednym głosie #274, #275, #276, #278, #280, #283, #284, #285, #289, #290, #291, #294, #298, #301, #304. Reszta rysunków - zero głosów. Następne głosowanie 1 grudnia.
Czas na sprawy organizacyjne. Po pierwsze - linki. Być może zauważyliście, ale wśród linków pojawił się nowy adres, na stałe zastępując nieaktualny. Mam na myśli odnośnik do strony Magdy B. To Ona właśnie poinformowała mnie jako pierwsza o projekcie 365, i to dzięki Niej między innymi zacząłem prowadzić tego bloga. Taka matka chrzestna much :). Od jakiegoś czasu strona Magdy nie była uaktualniana. Ale przy okazji naszego ostatniego spotkania, okazało się że Magda prowadzi nowy projekt - "Poland is Awesome". Polecam i zapraszam.
Rzecz druga to wyraźny spadek formy i chroniczny brak świeżych pomysłów. Dlaczego tak jest - nie wiem. Może to efekt bliskiego spotkania z słupem oświetleniowym który połamał mi okulary, podbijając przy okazji oko? Może kryzys finansowy którego końca nie widać? A może to że rozpocząłem pracę przy nowym filmie animowanym kolegi?
Michał, u którego będę animował, podpowiedział mi rozwiązanie problemu. Otóż Szanowni proponuję Wam pewną zabawę. Wrzucajcie w komentarzach (na blogu lub Facebooku) po dwa dowolne słowa (czasowniki, rzeczowniki i przymiotniki), a ja postaram się na ich bazie coś wymyślić i narysować :)

A muzycznie Krister Lnder z animowanego filmu Metropia.

Look At Me by Krister Linder

Pozdrawiam, Piotrek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz