niedziela, 4 kwietnia 2010

03.04.2010

6 komentarzy:

  1. Och!!!! Ten jest najpiękniejszy ze wszystkich, na zawsze forever. Chętnie kupię od Ciebie oryginał...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Miało być świątecznie, a że święta w moim pojmowaniu, to koszmar, to wysmażyłem jajo.
    No i rzeczywiście, przez najbliższe 2 tygodnie rysunki powstawać będą metodą tradycyjną, więc mogę rozdawać oryginały (nad sprzedażą się nie zastanawiałem).
    Tęsknię za tabletem...

    OdpowiedzUsuń
  3. To zastanów się. Ja właśnie kombinuję jak zacząć sprzedawać u siebie pocztówki z fajnymi zwierzątkami. Ty powinienieś umieścić tu guzik Paypal i oferować rysunek za datek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprzedaż moich rysunków raczej się nie uda, z bardzo prostego powodu - wszystkie są rysowane na tablecie , czyli istnieją tylko w formie cyfrowej. Tylko kwiecień jak wcześniej wspomniałem (a dokładniej to jego pierwsza połowa) będzie papierowy.
    A Mucha-jajo, już jest Twoja. Za darmo. Z wyrazami wdzięczności za (co po kres swoich dni będę powtarzał) zdopingowanie mnie do codziennego wysiłku, a przede wszystkim zaistnienia tego "bloga" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałem dodać, że zachęcam do głosowania na rysunek miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń