piątek, 27 maja 2011

Inne takie... - Migrena

Szanowni.
Przepraszam za opóźnienia we wrzucaniu rysunków, ale ból głowy który zaczął się jakiś tydzień temu nie ustępuje, a jego upierdliwość nie pozwala mi się na niczym skupić. Co prawda zaległości już nadrobiłem, ale z efektów pracy zadowolony specjalnie nie jestem...
I to pewnie ból głowy skłonił mnie do zrobienia tego, przed czym dość długo się broniłem - założyłem koto na Facebooku. Ponownie. I czuję się z tym jak szmata. Nie pomagają nawet tłumaczenia że jeśli cały świat tam jest, to i ja powinienem.
Spieszę z wyjaśnieniem mojej motywacji. Zrobiłem to tylko po to, żeby założyć fanpage "Muchy i inne takie...". Tak więc funkcjonuję tam od dzisiaj pod fałszywym nazwiskiem, z silnym postanowieniem niedodawania znajomych. Tylko uaktualnianie fanpagea.
Jak już tutaj kiedyś pisałem, są rzeczy których nie ogarniam, więc jak tu wkleić link do FB nie wiem. Z tego co doczytałem, dopiero po zgromadzeniu 25. fanów otrzymam własny facebookowy adres, który wrzucę. Póki co, zachęcam do samodzielnego szukania, dodawania, komentowania, lubienia i innych pierdół które FB ma w swoim szerokim asortymencie.
Łączę wyrazy szacunku, Piotrek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz